Google tani mund të heqë numrin tuaj të telefonit, adresën nga rezultatet e kërkimit...

Google tani mund të heqë numrin tuaj të telefonit, adresën nga rezultatet e kërkimit...

Google zgjeron llojet e informacionit që mund të kërkoni që të hiqet nga rezultatet e kërkimit, duke përfshirë adresën tuaj të emailit dhe informacionin e hyrjes.
Google tani po i lejon përdoruesit të kërkojnë të heqin numrat e tyre të telefonit, adresat fizike dhe adresat e emailit nga rezultatet e kërkimit të kompanisë.
Politika e re synon të parandalojë aktorët e këqij nga përdorimi i informacionit sensitiv të njerëzve në mënyra keqdashëse, si vjedhja e identitetit ose ndjekja personale. "Interneti është gjithmonë në zhvillim - me informacione që shfaqen në vende të papritura dhe përdoren në mënyra të reja - kështu që politikat dhe mbrojtjet tona duhet të evoluojnë gjithashtu," thotë Michelle Chang, drejtuesja e politikave globale të Google për kërkimin.

Ju tashmë mund të kërkoni që Google të heqë disa informacione personale të identifikueshme nga rezultatet e kërkimit. Por opsionet ishin të kufizuara në numrat e ID, numrat e llogarisë bankare dhe kartat e kreditit, së bashku me imazhet e nënshkrimit tuaj personal dhe të dhënat mjekësore.

Përdorimi i ketij mjeti mund t'i ndihmojë përdoruesit të mbrohen nga hakimet e kompjuterit dhe skemat e vjedhjes së identitetit. Ju mund të filloni një kërkesë heqjeje duke vizituar faqen e mbështetjes së Google për këtë temë, e cila do të kërkojë URL-në që përmban informacionin personal të identifikueshëm. Përdoruesit mund të dërgojnë deri në 1000 URL në formular.

Sidoqoftë, Google nuk do të miratojë domosdoshmërisht çdo kërkesë. "Kur marrim kërkesa për heqje, ne do të vlerësojmë të gjithë përmbajtjen në faqen e internetit për t'u siguruar që nuk po kufizojmë disponueshmërinë e informacioneve të tjera që janë gjerësisht të dobishme, për shembull në artikujt e lajmeve," tha kompania. Është gjithashtu e rëndësishme të theksohet se Google mund të heqë vetëm përmbajtjen sensitive nga shfaqja në rezultatet e kërkimit të kompanisë.